תעלומות קדושות נחשפו: הופעתה מהתחלה על ידי קוואן יין, אלת החמלה והרחמים האסיאתית

Home / תעלומות קדושות נחשפו: הופעתה מהתחלה על ידי קוואן יין, אלת החמלה והרחמים האסיאתית

המלץ אודות קישור לינק תגובות הדפס מאמרשתף קישור זה הזמן בפייסבוקשתף עמוד זה בטוויטרשתף עמוד זה הזמן ב-Linkedinשתף לינק זה הזמן ב-Deliciousשתף מאמר זה הזמן בין השנים Diggשתף מאמר זה ב-Redditשתף קישור זה הזמן ב-Pinterest
קטע מתוך המילה החיה של קואן ין: התורות והנבואות אצל אלת החמלה והרחמים. (ג) 2006, הופ ברדפורד ולנה ליס

“אם כל בן אדם ניצור יכול להכיר בכוחו בידי עקרון האהבה והסליחה כל כך התודעה עלי אדמות נודעה שונה מיד. אכן, מחשבות יכולות להראות שונה את כל דבר ההיסטוריה. מידי פעם, כל המשאבים הגיע דיו אנשים שיודעים בדבר דבר מה כלשהו.”
“השינויים המהירים מגיעים”, מבשר קואן ין. “זה מצב בדחיפות לאנרגיות להתפתח. קוראים לי לא מהרהר בדבר זה הזמן כעל התרחשות שמח, אבל הנה הזדמנות בעבור חלק מהם להניע את אותה עצמם לסוג של טיהור. הפינוי מואץ, האצה יוצרת יראה- עיבודים מעוררי השראה המשפיעים על כל היבט בידי החיים שלכם. מותקן משפחה אצל נשמות שמנצלות את אותו הזמן הוא מתוך מטרה לאפשר להניע אותן קדימה.
“אפשר לערוך השוואת את כל הפנוי הוא לספינה שתופסת את אותם הרוח מהיבט של ספציפית. מיהו שתופס את אותה הרוח היום יצטרכו להביא אמין, מבין ומוכן להרפות, למשל נווט עד מלח.
“וכמו יקח אחריות וכבוד מושלם בידי מלח לים, המועמדים הנ”ל יצטרכו למצוא זמן מסויים “לסובב רק את הספינה” ומתי להרפות. בעלי ניסיון בניצול “רוחות הזמנים האלה”, הינן עבורנו כמפרש. .” קואן ין (5-04)

מכיוון שזו נודעה הנוספים קואן יין שהעבירה רק את כתבי המאסטרים הנעלמים דרך הערוץ הנפשי לנה ליס, השאיפה המרכזית שלי נתפסה לתמלל ולחבר את אותן הקטעים הקדושים שלה. קוראים לי לא מסוגל, ואפילו עתה, לשכנע את כל עצמי כולו שהייתי נקבע מנקודת מבט רוחנית אירוע נפשי יחיד שכזה. למרות זאת נסביר לפעמים קרובות שכנראה אנו בורכנו אלא בחוויות מצויים שאולי היינו פתוחים אליהן היום. נאה, כאמן נושא חזון, “קיבלתי” וציירתי דימויים בידי אלוהויות אסייתיות מעוצבות במשך 2 שנים משנה שעות הערב העשייה המתועלת הזה. ואכן, החלומות שלי היוו מוצפים ואלה בדימויים מעוררים ומשמחים ובמסרים המנבאים את כל הבה הקרבה בידי קואן ין. ובכל זאת, אינן יכולתי לאתר אחר ההיקף הנכון בקרב החגיגה זה בוודאי, כיצד קואן ין ניצור מעתיק את מקום מגוריו באהבה לתוך בכל הרבה מאוד מצויות ונוגע בו!

סיפור הביטוי על ידי המילה החיה אצל קואן יין מעניין ומופלא לא פחות מהמסר שלו. שטיח בידי כלים שנמצאו לפאזל הקוסמי הכולל תופעה מעוררת מסתורין, יצירה הינו היא בעצם תיאור נלהב של שהות רוחנית המכילה באופן לשלושה ומוזה שלה.
תמלול הקלטות מלאה אצל אם התינוק על ידי היפנוזה, האלוהות העתיקה של אסיה, קואן ין דיברה שיטת לנה, תוים יקרות אצל הנוספים מודיעות למה כל אחד מעמנו יסוד בתוכנו רק את אפשרות התאומים ללידה מחדש: חמלה ורצון חופשי.
בזה, קברה הרוחני, השכינה מתייחסת ואלו המתארת את ה”גלים” וה”רוח”: באיזו דרך לא משנה מהיכן נחתנו בחיינו, כל אחד מעמנו חווה כוחות נראים וממש לא נראים. בהתייחסות לקארמה ורצון חופשי הנוספים קואן יין אומרת:

“יש את הגלים ויש את הרוח, כוחות נראים ואפילו לא נראים. לכם מושם אחר דברים בחיים שלו, הנראה והבלתי גלוי, קארמה ורצון חופשי. השאלה הוא ‘איך אתה מתכוון להתמודד בעלות הפרמטר שיש לך? ‘”

ממוקד בכוח של חסד אוהב ובחשיבות בקרב משמעות ואמונות עצמיות, קואן ין מסביר במיידיות בלהט. התעתיק זה של המילים המתועלות שלה היא בעצם נדיר מכיוון שהוא מייצג תקשורת ישירה ואותנטית בנות הנ”ל העתיקה הזו: האופוס המתועל שלה, התשורה לאנושות. כשהיא קשורה השיטה שנקראת לנה בזמן היסטורי מכריע הגיע, קואן ין מוכרת את התובנה והחוכמה המופלאה שלה בבעיות מרכזיים כללי הפקת מציאות ספציפית, אלמוות, גלגול נשמות ועניינים עולמיים.

או שלא אנו בדירות מיד בוטחים בו רק את האלה קואן יין. הנ”ל המשפיעה לאלוהות הנשית הבכורה בפנתיאון הסיני, האלו הזה נתפסה באופן מסורתי (בתרבות הסינית) המגינה של אמהות וילדים. היא וכדלקמן נתפסה פטרונית ומגנה בידי דייגים. כתוצאה מזה, אם אינן מפתיע, קואן ין מדבר בהרחבה על אודות כוחה בידי אהבת באופן, חמלה וחסד מחבב. יחד עם זאת, למעט למילים החכמות והנבואיות שלה, יש המשלים שלה – ויגנטים המדגימים את כל תורתה העמוקת בנוגע ליצירת המציאות האישית והאלמוות.

בשינוי יום יומי, קואן ין יכולה, בכל שניה, להיות שונה אחר הלבוש שלה. התגלמות השדר האמפתי והעוצמתי שלה, הצורות שלה מציגות את אותן הדינמיקה האלוהית שהוא עוצמה האל. הללו http://www.portal-asakim.com/PrintArticle.aspx?arId=61061 , מדגימה מאיזו סיבה כולנו חלק מהדינמיקה החיונית היום. כשהיא מופיעה ללנה כ קואן ין כולל בתוכו אלף הזרועות, הוא מצווה:

“תראה אחר הזרוע הזו! ראית הנל בספר ובזמנינו אנו אני מרמז לי יחד עם זאת. לאחר מכן על מנת למשוך ולסייע לאנשים רבים, אני מתבטא בטכניקות נוספות. אם וכאשר הגיע מציין שוב ושוב לשכור גבר, זה הזמן בסדר מבחינתי! “

נעשה ל”גדול מליfe”, סוגים וצבעים דמויות בורא עולם, קואן יין מדגימה רק את כל הפוטנציאל האלים של העבודה. מתעקשת שהרע כלל לא קיים, ששום דבר הן לא יכול להתגבר אודות כוח האל, קואן יין מדגישה שאין בו סיבה לפחד. מראה שאף אחד לא אדיב מהאחר, הוא מדגיש את הכובד ראש בידי הוצאת המיוחדות ופיתוח הקהילה.
בהסבירו שיש צורך לחזור אל האודיסאה הארצית הנ”ל, לחוות באופן כללי אחר החושך במטרה להיכנס סיום סיום לנירוונה (שהיא אחדות), קואן יין מתעקש שחווית הסביבה היא בעצם המייצגת את הצעד העיקרי שלכל האבולוציה שלנו:
“טעויות ואי-דיוקים אנושיים ראשיים לא פחות מהאלוהות…התהליך המדהים על ידי היותו אנושי מרשה לעצמי המשמעותי להבדיל ולחלץ את אותו האלוהות מהניסיונות והמצוקות בידי אלו.”

יתר ומסיבה זו, קואן ין מייעץ במעבדה שדרוש על פני האיזור הינה “חמלה על העדר האמת”. נוגעת בכתפה על ידי אי-אמת בחמלה שרוב, היא בעצם מורה אחר ההזדמנות האינסופית שלה לאהבה ולסליחה. בלימת גל המלחמה וההרס יכולה לצלוח היגויני בידי “התזת דגשים בידי אמת וריפוי”.

כל הליך הגיע גובה מאדם להתרכז ולהבין את אותה נושאי חייו מנקודה בידי ניתוק. בחינת השנים בהסתכלות על הוא מעניקה לעצמי העליון להשתתף בבחירות היומיומיות ובפתרון בעיות גב הכרוניות. בעוד שהאגו ממונה לשמירה על העצמי בפועל היומיומית, יהיה בידכם לצמצם מקובל יקר מהלחץ בידי הנחיות לקבלת ההחלטות כאשר מאפשרים למערכת היחסים בקרב אדם בעלות העצמי היקר להתגלגל.

האלוהות לא, אז, איזה מה אידיאל מרוחק או שמא שהיא לא אפשר להשגה. פשוט הגיוני באופן צנוע לכל מה שנחשב לחלק מ”חיים מציאותיים”. לאמוד רוחנית אחר הדרמות האישיות בקרב אלו מנקודה על ידי ניתוק; להתנהג אליהם כאל רגיל שהיא לא אחר מהצמיחה הרוחנית היא רכישה נאורה. לבחירה מיוחדת הנה, כשלעצמה, יש את הכוח להיות שונה את כל דבר מסלול החיים על ידי מי.
קואן ין, שהתבטא בזמן הטראנס בידי לנה, אינן זה הזמן בעלויות רשימת הנחיות. תמלול הקלטות אינם נוצר מורה דרך למשתמש. כשהיא מתעקשת ששינוי השיטה הקלידוסקופית שלה מכילה את אותן המסתורין הרחב אצל מקום, קואן יין מבחין שמוטל עלינו להצליח להבין את אותם השדרים של עשיר הצורות המדהימות והמסתוריות שלה.

לעומת מטמורפוזה מיד הינה הם נסיון יפה בהרבה, ההיקף הסופי בקרב ה-upaya-kaushalya על ידי קואן יין (אמצעי מועיל) הינה האם כך שלם. האביזרים והכלים הרוחניים הפנטסטיים ולעיתים גחמניים שהיא מביאה איתה (לכל שיח) מתאימים להמחיש את תורתה הרוחנית. יש לתהות אם וכאשר קואן יין מוגבלת בכל השיטה שנקראת שהוא – אם הפוטנציאל שלה למטמורפיזם הוא, אכן, אינסופית.

תן לקסם להגמר מדינות קואן יין:

“תן לקסם להגמר. הינה כמעט בכל מקרה שם. שפע של ואהבה בכל המקרים שם. תאמין בטוב היקר ביותר. יש צביון לא מעטה שנתיים לכל דבר. לשטח מתחיל קיימים כש יש כבדות שמשתיקה אנרגיה. אני יכול לחדור דרכו, אינן משנה 2 חשוך וכבד. לפעמים אין לתופעה זו שום מיזוג לקארמה. אל תשכח לשמור את הדירה פתוח. בתוך תסתבך שנתיים מהמדה, בתוך תגביל את הבהירות.”
“תגיע דרך האנרגיה האפלה ותפוס אותה. כנראה תהיה את כל העשן יוצא מהארובה ויתכן שאף תראה רק את השמיים המעושנים. כל אחד צריך לגשת שיטת העשן ולהביא את האור אליך. זכור את כל האפשרויות של דבר חשוב רב שנתיים לכן הינם באופן ישיר לפניכם. היו כראוי לפנות אל הקלילות. לתוך תיזון היכן שהן לא בסדר ברחבי העולם.” קואן יין