A.K.A._Duos_In_Pop_Music

Home / A.K.A._Duos_In_Pop_Music





א.ק.א. צמדים במוזיקת ​​פופ






811




סיכום:

מוזיקת ​​פופ בשנות השישים הפיקה מספר צמדי הקלטה מעמיסים המנקדים את כל תרשימי המוזיקה ומשפיעים הכול על כותבי השירים והקבוצות העתידיים ועד ל עצם בזמן זה דבר זה. בואו לא מקצועי להשוות שתי צמדים מצליחים משנות ה -60 שהוקלטו וגם כשמות קצת מוציאים לשוק ערב שהם באו לזאת בגדול כשמות שהם מכונים כיום.



שחרור שובב אצל צמד שקראו לעצמם Tom & Jerry בשנת 1957 לא עצמאי נכון, אם שהרי הצמד הם הצליח לפצח את אותה 100 המובילים של הרהוט במצעד המוזיקה. ברם השחרור אחריו …






מילות מפתח:

מוזיקת ​​פופ, תרשימי מנגינות, סיימון וגרפונקל, יאן ודין, אלבומים, ביץ ‘בויז, סוני ושר, שר,





מוסד המאמר:

מוזיקת ​​פופ בשנות השישים הפיקה כמה צמדי הקלטות מספר אחד המנקדים רק את תרשימי המוזיקה ומשפיעים אודות כותבי השירים והקבוצות העתידיים ואפילו עצם עתה זה בוודאי. בואו חאפר לערוך השוואת 2 צמדים מסוגלים משנות ה -60 שהוקלטו וגם כשמות לא ממש מוכרים שעות הערב שהם כבר יגיעו לתופעה זו בדרך כלל כשמות שהם כבר מכונים בימים אלו.



שחרור מוקדם בידי צמד שקראו לעצמם תמלול שיחות & Jerry בשנת 1957 הן לא אישי כהלכה, אם כי הצמד הינו הצליח לפצח את כל 100 המובילים של הרהוט במצעד המוזיקה. איזה מה המהדורות שלאחר מכן הוכיחו את עצמן כמשמעותיות עד מאוד, ממש בעבור פופ רוק, אך בעבור רוק פולק. שנגמרת בהתקדמותו מינימלית כטום וג’רי והתאחדו שוב פעם בליבם שנות ה -60 גילמה את דמותה של סיימון וגרפונקל, הצמד פיתח דרך השיטה שנקראת פופ ומוזיקה עממית של איקונית.



בעלות מטח של תיקונים פופיים ועממיים מעוצבים, סיימון וגרפונקל צברו להיטי פופ מגוונים כמו Homeward Bound, Sounds of Silence, I Am A Rock, גברת רובינסון (מהסרט The Graduate), The Boxer ו- Garfunkel בראשות גשר בלדה אל מעבר את המים בעייתיים, מצד השאר. אחרי שנפרדו המשיך גרפונקל להקליט כמה אלבומים שהתקבלו כהוגן, אילו פול סימון ידוע כאחד מכותבי השירים הפוריים והחיוניים ביותר בעידן מוזיקת ​​הפופ.



לאחר הפיצול מסיימון וגרפונקל, פול סיימון זכה בעשרת להיטי הפופ הראשונים אלו שיש להן אמא וילד ראוניון, Kodachrome, Loves Me Like A Rock וגם חמישים אופציות לעזוב את אותם המאהב של העסק שלכם. אך סיימון פרץ השיטה שנקראת מוזיקלית ואישית ב- 1986 בעלות האלבום Graceland, שאותו שילב קולגן בקרב ז’אנרים מוסיקליים ואמירות פוליטיות לאחד מאלבומי הסולו המדהימים בכול הזמנים. שנוי במחלוקת קצת, הינה נותר טוב המידה שלכל אמני הסולו שרוצים להתנסות ברקע המוסיקלי מיוחד ולהוסיף שילוב על ידי תרבויות מתחלפות לאלבום כדי לקלוט אך ורק את אותם קהל המעריצים הפועל סביר, אפילו לעצב הטוב ביותר.



בזמן שג’אן ברי ודין טורנס שיש מוכרים מפאת הלהיט שלהם בייבי טוק עקרונות 1959, רכבו הכול על עם תלתלים צלילי מוזיקת ​​הגלישה בהנהגת ביץ ‘בתחילת שנות השישים. מהעבר נקראו יאן וארני, הלהיט המדבק ספציפי סרף סיטי, (הצמדים הלהיט הכי טובים בלבד) נבנה על ידי בריאן וילסון מביץ ‘בויז, שסיפק ואלה קולות השגחה. ג’אן ברי החזיר את אותן החסד ב- 1966 בידי שירה מיומנת על להיט הביץ ‘בויז בידי ברברה אן. ג’אן ודין זכו להיטי תרשים מאפיינים כמו דראג סיטי, עקומת המוות הנבואית והגברת הזקנה הקטנה מפסדינה. החלפת הצמדים נקטעה באפריל 1966, אם וכאשר יאן נפצע אנושות בתאונת אפשרויות.





צוות אנשי ניקיון הבעל והאישה על ידי קיסר וקליאו אינם הבטיח תהילה ידוע שעד ששינו את אותם שמם לסוני ושר והמשיכו לפופ מגה-כוכבים, רק במוזיקה, אלא גם בטלוויזיה. להיט הפריצה ספציפי I Got You Babe זה למעמד הראשון ומילא את אותה התפקיד הזה במשך שלושה חודשים ב- 1965. בעודם עדיין ביחד כסוני ושר, כל בן אדם מהמאמנים קלע להיטים שהוקלטו בנפרד, סאני בעלויות צחוק עליי ושר בנות מהם שהנני באמת מוכרחה לעשות ו באנג בנג (התינוק שלי הפיל אותי). השילוב המוזיקלי הקסום כלשהו ורשם המחוכמים הולידו סדרת רחב CBS-TV יוצאת מוצלחת מאד שרצה ערכי 1971 עד 1974. כצמד, סוני ושר הבטיחו את אותן עשרת הלהיטים הטובים ביותר כמו Baby Dont Go, The Beat Goes On, All I Ever Need Is You ועבודת קאובויס מהתחום של אינם נעשתה. למרבה הצער, הנישואין הסתיימו בגירושין בין השנים 1973, איזה מה סיפורם על ידי סוני ושר אינם.



הינם התאחדו לרגע בשנת 1975 ושר המשיך בקריירת סולו מבריקה וסוני נכנס לפוליטיקה. סוני בונו נחפוץ לראשות עיריית פאלם ספרינגס, קליפורניה ואז נחפוץ לקונגרס ב- 1994 עד הרגע מותו הטרגי מתאונת סקי ב- 1998. שר המשיכה במוזיקה והוסיפה וכדלקמן קריירת משחק רשת מהשורה העיקרית לרפרטואר שלה.



כאמן סולו בשנות השבעים, צ’ר צבר להיטים אלו שיש להן שירים ובינהם Gypsys, Tramps & Thieves, The Way Of Love, Half-Breed ו- Dark Lady של היתר. צ’ר נודעה וגם שחקנית מוכשרת, עם תפקידים בכיכובם על ידי הסרטים המוערכים סילקווד ומכשפות איסטוויק. בשנת 1987 זכתה שר באוסקר המתארת את תפקידה בסרט Moonstruck. היא בעצם חידשה את הקריירה המוזיקלית שלה ב- 1989 כשהיא קולעת להיט חמש מהשורה העיקרית שנקראה בתום הרוב, דואט במחיר פיטר כתר מהסרט "הסיכויים הם" והמשקף האינטנסיבי באופן הייתי עלול לקבל אחר כיום. למרבה הפלא, עשר שנים בעתיד הקרוב שוב נתפסה שר בטופ 40 בנות הלהיט חמש 1 שלה Believe, שבילה ארבעה ירחים עשוי הפופ המוביל ונשאר במצעדים לאורך עשרים וחמישה שבועות. ואפילו עד כעת שר נותרה ללא שוויון ומהווה אחת הזמרות הנודעות עד מאוד וקולה הסימני הרנטבילי יישמע ארבע מאות רבות של דורות.